Tylko w pakiecie PLATINUM VIP.
Brak tłumaczenia podczas Mastermindów
Ewelina Podrez Siama, SEO & ASO Expert, Fox Strategy - limit miejsc: 8 osób [PL]
Zagadnienia: kultura organizacji i sukcesja, misja, wizja i wartości jako drogowskaz organizacji, narzędzia przydatne w procesie tworzenia kultury organizacyjnej.
Jarosław Miszczak, CEO, Bluerank - limit miejsc: 6 osób [PL]
Zagadnienia: Mierzenie i poprawa efektywności organizacji podczas skalowania, budowa skutecznych interdyscyplinarnych zespołów w branży digital, rozwój biznesu agencyjnego
Karl Hudson, Founder of Searcharoo - limit miejsc: 6 osób [ENG]
Zagadnienia: link building trends in 2024
James Dooley, Founder of PromoSEO - limit miejsc: 6 osób [ENG]
Zagadnienia: Business and scaling
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP.
Zapisy ruszają 06.05 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Zakwaterowanie w hotelu uczestników GOLD jest dostępna od 16:00, ale pokoje mogą być udostępniane wcześniej w miarę możliwości.
Prelekcje tłumaczone symultanicznie
13:00 - 13:15 - Oficjalne otwarcie konferencji
13:15 - 13:25 - Robert Niechciał - CTO & Partner, Vestigio
Tytuł prelekcji: Keynote Speech
13:25 - 13:45 - Koray Tuğberk GÜBÜR - CEO & Founder, Holistic SEO & Digital
Tytuł prelekcji: An Orchestra of Agents in the Age of AI Empires
13:45 - 14:10 - Stacey MacNaught - Freelance SEO & Content Marketing Specialist, MacNaught Digital
Tytuł prelekcji: Beyond Article Writing: AI in Your Link Building Efforts
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP i GOLD
(dotyczy również osób z biletem GOLD, które nie zdążyły się jeszcze zakwaterować).
Brak tłumaczenia podczas Workshopów
14:45 - 15:45 - Mads Singers, Management Consultant & Owner, Mads Singers Management Consulting [EN]
Temat workshopu: Scaling with Effective People Management
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Zapisy ruszają 06.05 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Prelekcje tłumaczone symultanicznie
16:00 - 16:25 - Tomasz Trzósło - Head of Marketing Analytics, Bluerank [PL]
Tytuł prelekcji: Czy SEO potrzebuje GA4? Proces analityczny w GA4 dla SEOwców
16:25 - 16:50 - Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director, Kubota [PL]
Tytuł prelekcji: Kubota - od bazaru do mainstreamu
16:50 - 17:15 - Wojciech Mazur, CEO & Founder, Elephate [PL]
Tytuł prelekcji: Ogłoszenie wkrótce
17:15 - 17:40 - Tom Jauncey & Jake Ashby, Head Nedrs, Nautilus Marketing [EN]
Tytuł prelekcji: Don't make these mistakes as an Agency. Scaling, dodging bullets and keeping the cashflow on track
Brak tłumaczenia podczas Workshopów
17:30 - 18:30 - Paweł Salamon, Head of Product, WhitePress® & Agata Gruszka, International SEO Manager, WhitePress® [PL]
Tytuł warsztatu: Ogłoszenie wkrótce
17:30 - 18:30 - Damian Sałkowski, CEO Senuto [EN]
Tytuł warsztatu: Practical Use of AI in SEO: Strategies, Tools & Ready-made Solutions
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Zapisy ruszają 06.05 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Prelekcje tłumaczone symultanicznie
19:05 - 19:25 - Mihai Vânătoru - CEO, DWF
Tytuł prelekcji: Scaling an SEO Agency to 200 Active Projects and 5 Million Euro ARR: A Strategic Insight
19:25 - 19:50 - Liraz Postan - Chief Executive Officer, BrainZ Digital
Tytuł prelekcji: Two cents about SEO with Low-budgets
19:50 - 20:20 - Karl Hudson & James Dooley vs Tomasz Domański
Tytuł prelekcji: There are no easy questions!
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP i GOLD.
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP oraz GOLD.
Prelekcje tłumaczone symultanicznie
10:35 - 11:00 - Christopher Hofman Laursen, Head of SEO, InboundCPH
Tytuł prelekcji: How to unlock user insights with Customer Journey Mapping on Google
11:00 - 11:25 - Kamila Cichocka, CMO, Microsoft
Tytuł prelekcji: Jak technologia przeobraża nasze strategie marketingowe? Transformacja marketingu w erze AI
11:25 - 11:50 - Fery Kaszoni, Managing Director, Search Intelligence LTD
Tytuł prelekcji: Reactive PR Link Building - Hijack the news to get top-tier links in any niche
11:50 - 12:30 - Przerwa
12:30 - 12:55 - Mads Singers, Management Consultant & Owner, Mads Singers Management Consulting
Tytuł prelekcji: Niching down the right way - where most SEO's go wrong ?
12:55 - 13:30 - Charles Floate, Founder & CMO, Charles Floate Training & Robert Niechciał, CTO & Partner, Vestigio
Tytuł prelekcji: AMA - Ask me anything, SEO ROI in The Age of AI
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP oraz GOLD.
Brak tłumaczenia podczas Workshopów
14:45 - 15:45 - Koray Tuğberk GÜBÜR, CEO & Founder, Holistic SEO & Digital [EN]
Temat workshopu: Semantic SEO secrets revealed
15:50 - 16:50 - Szymon Rozmus, SEO Expert, Vestigio [PL]
Temat Warsztatu: Search Generative Experience i SEO: Wykorzystanie inżynierii odwrotnej do modelowania wpływu czynników na pozycję przed i po wprowadzeniu SGE
15:50 - 16:50 - Wojciech Mazur, CEO and Founder, Elephate [PL]
Temat Warsztatu: Kampanie PR jako sposób na zdobycie linków, wsparcie SEO i zwiększenie rozpoznawalności marki.
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Zapisy ruszają 06.05 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Brak tłumaczenia podczas Mastermindów
Kamila Cichocka, CMO, Microsoft - limit miejsc: 8 osób [PL]
Zagadnienia: Dział marketingu jako strategiczny partner biznesowy w biznesie
Sebastian Suma, Co-founder & CEO, Sempai - limit miejsc: 8 osób [PL]
Zagadnienia: zarządzanie firmą w oparciu o dane, ustalenie celów krótko i długoterminowych, zarządzanie celami poprzez OKR'y, marketing i sprzedaż B2B (inbound), budowanie zespołu HR w organizacji
Fery Kaszoni, Managing Director, Search Intelligence Ltd - limit miejsc: 8 osób [ENG]
Zagadnienia: to be announced
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Zapisy ruszają 06.05 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Prelekcje tłumaczone symultanicznie
16:20 - 16:45 - Justyna Pruszyńska, Senior SEO & Content Specialist, Bluerank
& Magdalena Witkiewicz, E-commerce and SEO manager, Canal+ [PL]
Temat prezentacji: SEO under construction, czyli praca u podstaw w serwisie dużej marki na przykładzie CANAL +
16:45 - 17:10 - Wojciech Mazur, CEO & Founder, Elephate [PL]
Temat prelekcji: Papier przyjmie wszystko, ale czy Google i klienci również? Rola treści w SEO i budowaniu marki
17:10 - 17:35 - Kamila Kotowska, Public Speaker & Behavior-Led Marketing Trainer [PL]
Temat prelekcji: Behavior-Led Marketing, czyli strategia Perspektywy Klienta
17:35 - 18:00 - Katarzyna Jankowska, Premium Project Manager, Netmove & Sławomir Dąbrowski, Head of SEM, Netmove [PL]
Temat prelekcji: To be announced
Prelekcje tłumaczone symultanicznie
19:00 - 19:25 - Heather Physioc, Chief Discoverability Officer, VML
Tytuł prelekcji: The Trust Horizon: Credibility is the Next Big Battleground in AI-Influenced Search
19:25 - 19:50 - Ulrika Viberg, CEO & Founder, Unikorn
Tytuł prelekcji: To be announced
Dotyczy wszystkich pakietów - VIP, GOLD, EDU.
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP oraz GOLD.
Tylko w pakiecie PLATINUM VIP i GOLD.