Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.

25-09-2017
Czytaj więcej

Podstawowym wskaźnikiem efektywności publikacji jest informacja o liczbie internautów, którzy czytali artykuł. W WhitePress® reklamodawcy mogą korzystać z autorskiego skryptu do statystyk. Część wydawców nie ma jednak możliwości ich zamieszczenia, a wybrani reklamodawcy oczekują dodatkowych danych. Dlatego przygotowaliśmy nowy moduł, który automatyzuje przekazywanie statystyk przygotowanych przez wydawców.

08-06-2017
Czytaj więcej

Od 5 miesięcy WhitePress® wspomaga kampanię z blogerami i vlogerami. W tym czasie zostało przeprowadzonych kilkaset kampanii z influencerami. Firma chce się rozwijać jeszcze szybciej dlatego dokonała zakupu platformy Blogs4shops.

06-04-2017
Czytaj więcej

Po dziewięciu miesiącach przygotowań WhitePress udostępnia nowatorską platformę do współpracy z blogerami i vlogerami. Na starcie agencje i klienci otrzymują dostęp do kilkuset zweryfikowanych i dokładnie opisanych profili influencerów oraz rozbudowany, a zarazem intuicyjny system komunikacji, negocjacji, raportowanie i rozliczanie ich pracy.

22-11-2016
Czytaj więcej

Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną, IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu.

23-09-2016
Czytaj więcej
123...101112131415161718
Ponad 96700 portali, 8000 influencerów, 1420 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto