„Social Media & Content Marketing” na AGH rusza z dodatkową, wiosenną edycją!

23 lut 2016

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Jak wykorzystać potencjał social media i content marketingu? Warto zacząć od dobrych szkoleń, a najlepiej studiów, które w usystematyzowany sposób nauczą nas, jak efektywnie przeprowadzać nowatorskie kampanie w Internecie. WhitePress został właśnie  partnerem studiów podyplomowych - których III edycja niebawem rozpoczenie się na Akademii Górniczo - Hutniczej.

Dzięki potężnej dawce praktycznej wiedzy i wykładowcom, którzy są najlepszymi specjalistami w branży, kierunek ten zyskuje coraz więcej słuchaczy. Dlatego w tym roku zdecydowano się uruchomić dodatkową, wiosenną edycję studiów.

"Absolwenci naszego kierunku są zadowoleni z praktycznej wiedzy i zdobytych kontaktów. Często polecają nas swoim znajomym" – tłumaczy duże powodzenie kierunku jego opiekun Adrian Gamoń, na co dzień właściciel agencji social media i content marketigu Social Frame, która sprawuje merytoryczną opiekę nad kierunkiem.

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej.

"Największą zaletą zajęć na kierunku Social Media & Content Marketing jest dobór wykładowców. To tylko i wyłącznie praktycy - właśniciele, pracownicy firm branżowych" - mówi Paweł Strykowski, współwłaściciel WhitePress i absolwent kierunku.

Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl

Nabór na dodatkową, wiosenną edycję trwa jedynie do końca lutego, dlatego warto się pospieszyć!


Kontakt:
Social Media & Content Marketing
Studia podyplomowe WH AGH

Katarzyna Chromik-Myśliwiec
tel. 12 617 42 50,
chromik@agh.edu.pl

Kwestie programowe:

Adrian Gamoń
Tel. 511 153 666
e-mail: adrian.gamon@socialframe.pl

Zobacz także
Wasze komentarze (1)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Patrycja

    Bardzo merytoryczne zajęcia i warsztaty! II edycja zasługuje na 5+, to co będzie się działo w III?:)

    2016-02-23, 11:18